Привабливість, а не пропаганда
Пройшовши через безліч важких випробувань, ми, як нам здається, зуміли виробити таку політику. Багато в чому вона – повна протилежність звичайній рекламній практиці. Ми зрозуміли, що нам слід покластися на принцип привабливості, а не пропаганди.
«Дванадцять Кроків і Дванадцять Традицій»
(стор. 180-181)
За часів свого пияцтва на будь-які спроби людей змінити мене я реагував гнівом, жалем до себе і обуренням. Все, чого я тоді хотів, – щоб мене просто приймали таким, який я є. Як не дивно, саме це я і знайшов в АА. І я став прибічником концепції привабливості, на якій базуються всі стосунки нашого Товариства з громадськістю. Саме привабливість наших ідей допоможе мені достукатися до алкоголіка, котрий все ще страждає.
Я дякую Богові за те, що мене привабила розумно спланована, стійка програма Кроків і Традицій. Завдяки смиренню і підтримці моїх товаришів по Спільноті, я прийшов до нового способу життя через привабливість ідей АА, а не через пропаганду.